
Η Δύναμη της Επικοινωνίας για Βιώσιμη Ανάπτυξη
Πώς επικοινωνείτε τη δέσμευση και τα επιτεύγματά σας σε ένα πλαίσιο ενός περιβαλλοντικού, κοινωνικού και διακυβερνητικού σχεδίου; Τι σημαίνει να είσαι μία βιώσιμη επιχείρηση;
Πώς επικοινωνείτε τη δέσμευση και τα επιτεύγματά σας σε ένα πλαίσιο ενός περιβαλλοντικού, κοινωνικού και διακυβερνητικού σχεδίου; Τι σημαίνει να είσαι μία βιώσιμη επιχείρηση;
Οι ΜΜΕ έχουν μοναδική θέση στην αγορά, καθώς είναι συχνά πιο ευέλικτες και προσαρμόσιμες από τις μεγαλύτερες εταιρείες. Είναι επίσης πιο κοντά στις τοπικές κοινότητές τους και μπορούν να έχουν σημαντική επίδραση στο περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται. Αυτό σημαίνει ότι οι ΜΜΕ έχουν την ευθύνη να εφαρμόζουν βιώσιμες πρακτικές που ωφελούν τόσο την επιχείρησή τους όσο και το περιβάλλον.
Σήμερα, οι επιχειρήσεις είναι υποχρεωμένες να ενσωματώσουν τις διαδικασίες προσαρμογής στην κλιματική αλλαγή στις στρατηγικές και τις δραστηριότητές τους. Μάθετε πώς...να το κάνετε!