• Select your country and log in to the platform

    Switzerland
    Belux
    Germany
    Austria
    Netherlands
    Greece
    United Kingdom
    Ireland
    France
    Italy
    Spain
    Czech Republic
    Cyprus
    Slovakia
    Romania
    Bulgaria
    Hong Kong (SAR)
    India
    United Arab Emirates
    Türkiye
    Jordan

    If your country is not on the list, register on the global platform

    Register
Logo-SynESGy
  • Audience
  • Who we are
    • Membership
    • Why ICAP CRIF
    • Proud Partners
  • What we do
  • How to contact us
  • MSC Prize
  • ESG Guide
Ελληνικά English
Book a Demo

FAQ

FAQ

  • 01. Platform Registration
  • 02. Login registration issues
  • 03. User changes
  • 04. Quality check and questionnaire status
  • 05. Questionnaire compilation

01. Platform Registration

Μεταβείτε στον σύνδεσμο https://service.synesgy.com/gr/ και επιλέξτε το πεδίο «Είστε νέο μέλος; Κάντε κλικ εδώ.». Όλα τα υποχρεωτικά πεδία πρέπει να συμπληρωθούν. Αφού επιλέξετε «Δεν είμαι ρομπότ», επιλέξτε το κουμπί «Εγγραφή». Ο χρήστης θα λάβει ένα email στην διεύθυνση email που καταχώρησε με τις οδηγίες για τη συμπλήρωση του προφίλ του.


02. Login registration issues

Πρόκειται για τεχνική εσφαλμένη ευθυγράμμιση: καταχωρήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com παρέχοντας τόσο τη διεύθυνση email σας όσο και το σφάλμα του συστήματος.


Περιμένετε μερικά λεπτά και να επαληθεύστε εάν έχετε λάβει το email εγγραφής. Εάν ναι, τότε η εγγραφή είναι επιτυχής και κάντε click στον σύνδεσμο. Διαφορετικά, πρέπει να υποβάλετε εκ νέου την εγγραφή. Εάν το τελευταίο δεν λειτουργεί, δημιουργήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com


Το σφάλμα εμφανίζεται όταν η εταιρεία είναι ήδη εγγεγραμμένη στον ιστότοπο του Synesgy.



Ο χρήστης μπορεί να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασής του επιλέγοντας «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας; Κάντε κλικ εδώ»

 

Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρετε να ανακτήσετε τον κωδικό σας, επικοινωνήστε με την παρακάτω διεύθυνση: customercare@icapcrif.com

 

 


03. User changes

Εάν το αίτημα προέρχεται από τον επικεφαλής μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στην αλλαγή. Αντίθετα, εάν το αίτημα προέρχεται από χρήστη που έχει εγγραφεί οικειοθελώς στην πλατφόρμα Synesgy, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης που το ζητά είναι αυτός που δικαιούται από την εταιρεία να διαχειρίζεται τα δεδομένα της.

Και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται γραπτή αίτηση.


04. Quality check and questionnaire status

Mπορείτε να κάνετε κλικ στο «Αποθήκευση ως πρόχειρο», που είναι διαθέσιμο σε καθεμία από τις ενότητες του ερωτηματολογίου και να συνεχίσετε τη συμπλήρωση αργότερα.

Αντίθετα, εάν τα συνημμένα δεν θα είναι ποτέ διαθέσιμα, είναι απαραίτητο να τροποποιήσετε τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο.


Σημαίνει ότι πρέπει να επισυνάψετε τα απαραίτητα έγγραφα. Στο τέλος του ερωτηματολογίου, μπορείτε να δειίτε τη λίστα των απαραίτητων εγγράφων, τις υποστηριζόμενες μορφές και το κουμπί που πρέπει να πατήσειτε για τη μεταφόρτωσή τους.

Εάν πατήσειτε «Μεταφόρτωση αρχείου», θα πρέπει να επιλέξετε μια κατηγορία (ετικέτα) για το έγγραφο, π.χ. λογαριασμός ενέργειας, λογαριασμός νερού, σύμπραξη, πιστοποίηση κ.λπ.


No bold problems: they have to be considered as a bug. If some verification notices are non-bold then a ticket to support@synesgy.com has to be opened.

Bold problems: these notices are checked by the operators. The check is completed through access to business information (e.g. the user declares 7 employees while 5 are declared in BIR).


In the section ‘Quality check’, for a specific company, the operator can see if there is a lock icon. In this case, an operator has taken charge of the questionnaire.

If an operator wants to understand the validation progress and urge the operator to manage the process, it is possible to click on the ‘Comments’ section and see who is controlling it. If it is not possible to retrieve the name, write an email to support@synesgy.com


Μπορούμε να υποστηρίξουμε τον χρήστη που ζητά πρόσβαση στην ενότητα «Σχόλια», όπου θα δει όλες τις προειδοποιήσεις

 

Όταν ενημερωθείτε ότι το ερωτηματολόγιο άνοιξε ξανά θα πρέπει να μπείτε και να συμπληρώσετε ή να τροποποιήσετε τις απαντήσεις σας.


Δε μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τα σχόλια του ερωτηματολογίου.


05. Questionnaire compilation

O χρήστης μπορεί να κατεβάσει την πλήρη αναφορά στον τοπικό υπολογιστή και στη συνέχεια να την εκτυπώσει.


Θα πρέπει να υποβάλλεται αίτημα στο customer care για να αλλάξετε αυτό το στοιχείο.


The operator sends the request to […] attaching the question of the user.


Το Synesgy δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να συλλέξουν πληροφορίες για τον βαθμό βιωσιμότητας τους και να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα της επίδοσης των προμηθευτών τους με στόχο τη συνεχή και ομαλή βιώσιμη ανάπτυξη τους.


SynESGy
  • CONTACTS
  • FAQ
  • PRIVACY POLICY
  • COOKIE POLICY
LinkedIn

ICAP CRIF A.E.: 2 Eleftheriou Venizelou Avenue, 17676 Kallithea, Greece

Copyright 2024 - CRIF S.p.A.

Ελληνικά English
  • Audience
  • Who we are
    • Membership
    • Why ICAP CRIF
    • Proud Partners
  • What we do
  • How to contact us
  • MSC Prize
  • ESG Guide
    • LOG IN
      • List of countries

        • Switzerland
        • Belux
        • Germany
        • Austria
        • Netherlands
        • Greece
        • United Kingdom
        • Ireland
        • France
        • Italy
        • Spain
        • Czech Republic
        • Cyprus
        • Slovakia
        • Romania
        • Bulgaria
        • Hong Kong (SAR)
        • India
        • United Arab Emirates
        • Türkiye
        • Jordan
    • If your country is not on the list, register on the global platform

      Register