Μεταβείτε στον σύνδεσμο https://service.synesgy.com/gr/ και επιλέξτε το πεδίο «Είστε νέο μέλος; Κάντε κλικ εδώ.». Όλα τα υποχρεωτικά πεδία πρέπει να συμπληρωθούν. Αφού επιλέξετε «Δεν είμαι ρομπότ», επιλέξτε το κουμπί «Εγγραφή». Ο χρήστης θα λάβει ένα email στην διεύθυνση email που καταχώρησε με τις οδηγίες για τη συμπλήρωση του προφίλ του.
Πρόκειται για τεχνική εσφαλμένη ευθυγράμμιση: καταχωρήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com παρέχοντας τόσο τη διεύθυνση email σας όσο και το σφάλμα του συστήματος.
Περιμένετε μερικά λεπτά και να επαληθεύστε εάν έχετε λάβει το email εγγραφής. Εάν ναι, τότε η εγγραφή είναι επιτυχής και κάντε click στον σύνδεσμο. Διαφορετικά, πρέπει να υποβάλετε εκ νέου την εγγραφή. Εάν το τελευταίο δεν λειτουργεί, δημιουργήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com
Το σφάλμα εμφανίζεται όταν η εταιρεία είναι ήδη εγγεγραμμένη στον ιστότοπο του Synesgy.
Ο χρήστης μπορεί να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασής του επιλέγοντας «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας; Κάντε κλικ εδώ»
Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρετε να ανακτήσετε τον κωδικό σας, επικοινωνήστε με την παρακάτω διεύθυνση: customercare@icapcrif.com
Εάν το αίτημα προέρχεται από τον επικεφαλής μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στην αλλαγή. Αντίθετα, εάν το αίτημα προέρχεται από χρήστη που έχει εγγραφεί οικειοθελώς στην πλατφόρμα Synesgy, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης που το ζητά είναι αυτός που δικαιούται από την εταιρεία να διαχειρίζεται τα δεδομένα της.
Και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται γραπτή αίτηση.
Mπορείτε να κάνετε κλικ στο «Αποθήκευση ως πρόχειρο», που είναι διαθέσιμο σε καθεμία από τις ενότητες του ερωτηματολογίου και να συνεχίσετε τη συμπλήρωση αργότερα.
Αντίθετα, εάν τα συνημμένα δεν θα είναι ποτέ διαθέσιμα, είναι απαραίτητο να τροποποιήσετε τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο.
Σημαίνει ότι πρέπει να επισυνάψετε τα απαραίτητα έγγραφα. Στο τέλος του ερωτηματολογίου, μπορείτε να δειίτε τη λίστα των απαραίτητων εγγράφων, τις υποστηριζόμενες μορφές και το κουμπί που πρέπει να πατήσειτε για τη μεταφόρτωσή τους.
Εάν πατήσειτε «Μεταφόρτωση αρχείου», θα πρέπει να επιλέξετε μια κατηγορία (ετικέτα) για το έγγραφο, π.χ. λογαριασμός ενέργειας, λογαριασμός νερού, σύμπραξη, πιστοποίηση κ.λπ.
No bold problems: they have to be considered as a bug. If some verification notices are non-bold then a ticket to support@synesgy.com has to be opened.
Bold problems: these notices are checked by the operators. The check is completed through access to business information (e.g. the user declares 7 employees while 5 are declared in BIR).
In the section ‘Quality check’, for a specific company, the operator can see if there is a lock icon. In this case, an operator has taken charge of the questionnaire.
If an operator wants to understand the validation progress and urge the operator to manage the process, it is possible to click on the ‘Comments’ section and see who is controlling it. If it is not possible to retrieve the name, write an email to support@synesgy.com
Μπορούμε να υποστηρίξουμε τον χρήστη που ζητά πρόσβαση στην ενότητα «Σχόλια», όπου θα δει όλες τις προειδοποιήσεις
Όταν ενημερωθείτε ότι το ερωτηματολόγιο άνοιξε ξανά θα πρέπει να μπείτε και να συμπληρώσετε ή να τροποποιήσετε τις απαντήσεις σας.
Δε μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τα σχόλια του ερωτηματολογίου.
O χρήστης μπορεί να κατεβάσει την πλήρη αναφορά στον τοπικό υπολογιστή και στη συνέχεια να την εκτυπώσει.
Θα πρέπει να υποβάλλεται αίτημα στο customer care για να αλλάξετε αυτό το στοιχείο.
The operator sends the request to […] attaching the question of the user.
Το Synesgy δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να συλλέξουν πληροφορίες για τον βαθμό βιωσιμότητας τους και να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα της επίδοσης των προμηθευτών τους με στόχο τη συνεχή και ομαλή βιώσιμη ανάπτυξη τους.