Frequently asked questions

Index

01. Platform Registration

Μεταβείτε στον σύνδεσμο https://service.synesgy.com/gr/ και επιλέξτε το πεδίο «Είστε νέο μέλος; Κάντε κλικ εδώ.». Όλα τα υποχρεωτικά πεδία πρέπει να συμπληρωθούν. Αφού επιλέξετε «Δεν είμαι ρομπότ», επιλέξτε το κουμπί «Εγγραφή». Ο χρήστης θα λάβει ένα email στην διεύθυνση email που καταχώρησε με τις οδηγίες για τη συμπλήρωση του προφίλ του.


02. Login registration issues

Πρόκειται για τεχνική εσφαλμένη ευθυγράμμιση: καταχωρήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com παρέχοντας τόσο τη διεύθυνση email σας όσο και το σφάλμα του συστήματος.


Περιμένετε μερικά λεπτά και να επαληθεύστε εάν έχετε λάβει το email εγγραφής. Εάν ναι, τότε η εγγραφή είναι επιτυχής και κάντε click στον σύνδεσμο. Διαφορετικά, πρέπει να υποβάλετε εκ νέου την εγγραφή. Εάν το τελευταίο δεν λειτουργεί, δημιουργήστε ένα ticket στη διεύθυνση support@synesgy.com


Το σφάλμα εμφανίζεται όταν η εταιρεία είναι ήδη εγγεγραμμένη στον ιστότοπο του Synesgy.



Ο χρήστης μπορεί να ανακτήσει τον κωδικό πρόσβασής του επιλέγοντας «Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασής σας; Κάντε κλικ εδώ»

 

Σε περίπτωση που δεν τα καταφέρετε να ανακτήσετε τον κωδικό σας, επικοινωνήστε με την παρακάτω διεύθυνση: customercare@icapcrif.com

 

 


03. User changes

Εάν το αίτημα προέρχεται από τον επικεφαλής μιας εφοδιαστικής αλυσίδας, τότε μπορούμε να προχωρήσουμε στην αλλαγή. Αντίθετα, εάν το αίτημα προέρχεται από χρήστη που έχει εγγραφεί οικειοθελώς στην πλατφόρμα Synesgy, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης που το ζητά είναι αυτός που δικαιούται από την εταιρεία να διαχειρίζεται τα δεδομένα της.

Και στις δύο περιπτώσεις απαιτείται γραπτή αίτηση.


04. Quality check and questionnaire status

Mπορείτε να κάνετε κλικ στο «Αποθήκευση ως πρόχειρο», που είναι διαθέσιμο σε καθεμία από τις ενότητες του ερωτηματολογίου και να συνεχίσετε τη συμπλήρωση αργότερα.

Αντίθετα, εάν τα συνημμένα δεν θα είναι ποτέ διαθέσιμα, είναι απαραίτητο να τροποποιήσετε τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο.


Σημαίνει ότι πρέπει να επισυνάψετε τα απαραίτητα έγγραφα. Στο τέλος του ερωτηματολογίου, μπορείτε να δειίτε τη λίστα των απαραίτητων εγγράφων, τις υποστηριζόμενες μορφές και το κουμπί που πρέπει να πατήσειτε για τη μεταφόρτωσή τους.

Εάν πατήσειτε «Μεταφόρτωση αρχείου», θα πρέπει να επιλέξετε μια κατηγορία (ετικέτα) για το έγγραφο, π.χ. λογαριασμός ενέργειας, λογαριασμός νερού, σύμπραξη, πιστοποίηση κ.λπ.


Μπορούμε να υποστηρίξουμε τον χρήστη που ζητά πρόσβαση στην ενότητα «Σχόλια», όπου θα δει όλες τις προειδοποιήσεις

 

Όταν ενημερωθείτε ότι το ερωτηματολόγιο άνοιξε ξανά θα πρέπει να μπείτε και να συμπληρώσετε ή να τροποποιήσετε τις απαντήσεις σας.


Δε μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε τα σχόλια του ερωτηματολογίου.


05. Questionnaire compilation

O χρήστης μπορεί να κατεβάσει την πλήρη αναφορά στον τοπικό υπολογιστή και στη συνέχεια να την εκτυπώσει.


Θα πρέπει να υποβάλλεται αίτημα στο customer care για να αλλάξετε αυτό το στοιχείο.


Το Synesgy δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να συλλέξουν πληροφορίες για τον βαθμό βιωσιμότητας τους και να αποκτήσουν μια πλήρη εικόνα της επίδοσης των προμηθευτών τους με στόχο τη συνεχή και ομαλή βιώσιμη ανάπτυξη τους.


06. Data Management

Η ICAP CRIF προβαίνει σε επεξεργασία των δεδομένων σύννομα και δίκαια διαφυλάσσοντας την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα της επεξεργασίας σύμφωνα με τις διατάξεις του GDPR και όλων των άλλων εφαρμοστέων νόμων. Διαβάστε παρακάτω την Πολιτική Απορρήτου: https://www.synesgy.gr/privacy-policy/